Grekland- 3

Här kommer det ännu flera bilder från resan;


En tripp ner till stan på kvällen.


Många hemlösa katter kan man ju verkligen säga att det fanns där. De var överallt. Nästan som CD-säljerna. Just denna dag köpte vi hem mat och satte oss och åt på balkongen. Och vipps, så var det ungefär 5 katter som var hungriga och på jakt efter mat. På bilden visas dock bara två, som ni säkert ser, hah. Det är också moppen vi hyrde som är med på bilden.


På denna resturang fick vi vänta i 1 och en halv timma på våran mat. Och inte bad de om ursäkt för de heller...


En söt kirrekatt låg och slumrade sött på en grav.


Nice.


Solnedgångarna var alltid lika fina.




Hemlösa hundar fanns det också gott om.


Här har ni då Kocks. Den söta feta hunden som förföljde oss vääldigt ofta. Och som skällde ut CD försäljarna.


Och här har ni kissen. Tror inte jag har berättat om den.. Men denna underbart gulliga sak bodde i vårat område. Allting började med att den kom fram och strök som mot ens ben. Från hela början ville jag knappt nudda honom, man vet ju aldrig vilja sjukdomar han kan bära på lixom. Men det tog inte lång tid innan vi alla började klappa honom. Som ni ser är han riktigt fin och inte alls skabbig eller något. Men smal det var han. Lägger ut fler bilder på honom sen, har massor av gulliga. Haha!


Big ice cream.


Sådär ja. Omgång 3 är klart :) Lägger nog ut omgång 4 lite senare, om en timma eller så. Kyss.




Cecilia


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder, men du för att locka oss läsare så tycker jag du ska lägga ut mer personliga bilder också. Förstår du? Som dej själv framför solnedgången, dej SJÄLV som äter en glass osv.

2008-06-30 @ 15:08:08
Postat av: Cecilia

Anonym: Aaa, jag vet. Men det vart inte så många sådana bilder, men självklart har jag lite sådana bilder också! :)

2008-06-30 @ 19:49:21
URL: http://amicec.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0