Helu




Som amli skrev slutade vi 11 idag. Då tog jag en promenad hem, och satte (la) mig och solade. Och herregud va varmt det är! Det STEKER verkligen! Sen dess har jag varit ute, och nu ska jag ta en lite cykeltur med min syster, ha ha. Måste även till centrum lite senare, åker förhoppningsvis med min mooooor. Egentligen var det träning ikväll, men den blev (som vanligt?) inställd... synd så synd. Föresten var det här den sista dagen tillsammans med min bästis i min skola, så jävla fruktansvärt hemskt. Jag fattar knappt det själv, hur fan ska jag klaaaaara mig? Och en annan hemsk sak är att vi kanske kanske inte kommer träffa varandra på typ EN MÅNAD? Hon åker till italien in one week, dagen innan hon kommer hem åker jag till Grekland och är där i två veckor. Shijses. Gud vad jag kommer sakna henne! Men nu måste jag gå, ska ju som sagt till konsum. Eller det kanske jag inte sa? Ja, men jag ska i alla fall cykla till konsum. Puss!/c

Kommentarer
Postat av: amicec.blogg.se

2008-06-04 @ 22:16:22
Postat av: amli

kommer du inte sakna mig? jag kommer inte heller träffa dig på en månad om inte mer!

2008-06-04 @ 22:19:58
URL: http://amicec.blogg.se/
Postat av: Cecilia

amli: Jo såklart jag kommer! Älskar dig!

2008-06-04 @ 22:30:26
URL: http://amicec.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0