I Miss You.


+ ebbsan såklart!

söndag kommer ni hem. Och inatt åker jag (lööördag). Inget annat är OTUR. Jag älskar er!


Nu är min väska klar. Den är tillochmed redan i bilen, I think. Den vägde tillräckligt också, tur det. Så att jag kan shoppa lite där nere också, om det nu skulle finnas någon som faller mig i smaken. Nu är det bara 3 ½ timma kvar tills vi lämnar hemmet, och är jag nervös än? Inte det minsta. Jag trodde att jag skulle pissa på mig av nervositet inför flygresan, men icke. Fast det är ju i ju för sig bara bra. Nu ska jag lägga mig i min säng och titta på Tsatsiki. Ni vet. Den filmen är så söt, och han är så söt! Passar ju även utmärt nu när jag ska till Grekland. Hö-hö. Lite senare ska jag färga mina ögonbryn..det har jag inte hunnit göra ännu. Skriver later. ciiiaaoo / Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0