I'M HOME

Japp det är så sant som sagt jag är hemma i jälva Sverige, ursäkta språket men jag är så jävla ledsen vill bara tillbaka till Italien! Det har varit så sjukt underbart, jag skulle göravad som helst för att åka tillbaka dit och stanna bara en vecka till. Jag blir mer ledsen när jag tänker på att det är slut efter nästa vecka, fan jag vill inte att det ska vara slut.
Jag är ganska trött nu fick gå upp klockan fem idag för att sätta oss på en buss på väg mot flygplatsen i Italien. Den här veckan har varit helt otrolig, maten var jätte god, nunnorna var jätte söta, klostret var jätte fint och hela staden var underbar! Vi har vandrat, gått i kyrkor och vandrat ännu mer. Det låter inte så roligt men det har faktiskt varit jätte kul, tyvär så regnade det dom sista dagarna så jag är skitblek men vad gör det, veckan har varit perfekt. Ebba, Susanna & annelie jag saknar er redan det känns jätte konstigt att inte ha er precis intill. Men imorgon är det övning på konfan och jag längtar, jag verkligen längtar. Jag lägger in bilder när Susanna skickar dom, vet bara inte när.

Efter konfan så ska jag vara med Alice, så jag har fullt upp hela dagen får se om jag hinner skriva något..
Förresten Cecilia jag saknar dig och jag kommer nog dö vi ses fan inte på mer en än månad?
Hoppas du får det bra i Grekland hjärtat <3

Måste bara säga att jag har gått och blivit kär, dödligt kär

Kommentarer
Postat av: ebba

saknar dig också, det här känns helt konstigt, tiden går jättelångsamt.. vill tillbaka nu! (h)

2008-06-15 @ 21:29:08
Postat av: sush

tanker bara pa vad vi gjorde for ett dygn sen... uuuhuhuhuhu varat rum och tavlan med korset och med franciskus!

2008-06-16 @ 00:11:16
URL: http://tjofflamoj.blogg.se/
Postat av: annie

ganska lustigt att vi bodde i samma rum, hihi^^

2008-06-16 @ 13:17:43
URL: http://annielindblad.blogg.se/
Postat av: Julia Sandberg

Åååh, jag saknar det också, massor! :(

2008-06-20 @ 20:37:33

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0