I'm so happy, I'm so glad.

Nu är jag sådär glad igen, FÖR MIN IPOD FUNKAR! eller ja..nästan! Jag köpte en Ipod (rese-)laddare idag för att se om det funkade att ladda då. Och konstigt nog så gjorde det de! Allt det här betyder att jag inte behöver köpa en ny innan Grekland. Åhh. Då har jag pengar så att jag kan shoppa där också, för skulle jag behöva köpa en ny podis skulle jag knappast ha något över. Men jag kan fortfarande inte förstå varför datorn inte kan koppla upp ipoden? Jag kommer ju aldrig kunna lägga in nya låtar eller något. Men men. Det är inget beskymmer nu! I värsta fall så blir det en ny ipod efter Grekland.

Jag har i alla fall nästan precis varit i centrum, köpte ett par solglasögon från Glitter, och det behövdes verkligen. Köpte också ipod reseladdaren som jag sa. Pics:


"Laddar" ooh, TACK GUD!


Bikinin jag köpte igår- love it. H&M.


Wayfarers från Glitter, 79 kr.


Ellinorskan steker pannkakor just nu. Och sedan ska vi smaska på det med grädde och sylt.Gott va? Mhhhmmmm.... /cic

Kommentarer
Postat av: Sara

Nej vad underbart att din Ipod fungerar igen :D Nu blev jag också glad, för din skull gumman. Tihi.

2008-06-05 @ 07:59:23
URL: http://saraborell.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0