Italien om fem timmar

Nu sitter jag hemma hos Susanna och väntar på att vi om fem timmar ska gå upp och åka till Arlanda, sedan bär det åt  raka vägen till italien! Fa vad jag längtar, äntligen kommer det jag har väntat på i ett helt år. Det kommer bli så kul men jag vet inte om jag står ut med Susanna (kliar sig i baken och fjärtar ) och Ebba som är feta pervo gubben - sniffar på sin egen bh!

Idag så har jag varit med Alice en stund för att säga hejdå, vi badade och solade samt åt glass i stora lass:)
Resten av tiden så har jag packat!
Nu ska vi kolla på gg, jag kommer inte kunna skriva på en vecka men ni får ha det så bra och cec får ha hand om bloggen själv men det klarar hon nog jätte bra. Puss & hej so long suckers, nu drar vi till värmen!

& nu så sitter ebba och sniffar på andras bhar också!

/A

Kommentarer
Postat av: Julia

AAMI VARFÖR SVARAR DU INTE PÅ GB?

2008-06-07 @ 23:31:41
URL: http://hochj.blogg.se/
Postat av: Alexandra

åh vad mysigt =D

2008-06-08 @ 02:42:47
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0