KnockedUp

Måndag idag. Hitills har min dag bestått av tv-tittande, eller rättare sagt film tittande. Jag och min syster har legat och tittat på "På smällen" så gott som hela morgonen. 2 timmar och 7 min lång är det filmen. Den var bra, men ganska långtråkig.. Det hände lixom aldrig något kan man säga. Men men. Planerna för resten av dagen är lite shopping i Sickla med mamma och elli. Får se om jag kommer hem med någonting, har ingenting speciellt jag är ute efter. Kom föresten precis ut ur duschen, och nu måste jag börja göra mig i ordning. Hoppas ni får en bra dag!



Cicci

Kommentarer
Postat av: vilma

jag håller med,det händer inte så mycket i den filmen :)

2008-06-30 @ 19:17:22
URL: http://vilmajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0