Konfirmation

Igår så var det som sagt konfirmation det var jätte fint och väldigt sorgligt. Det känns inte som om man har sagt hej då till gruppen och att vi inte ska ses mer..  fan det är verkligen hemskt! Fick verkligen hålla inne tårarna när vi stog där i kyrkan och sjöng glory för sista gången tillsammans. Efter Konfirmationen så åkte hela släkten hem till mig och åt massa mat och tårtor och hade det trevligt. Jag fick jätte många fina presenter orkar inte rabbla upp det nu men jag blev överlycklig iallafall. När alla gäster hade åkt så åkte jag kalle och alice hem till kalle, kalle skulle hämta sov grejer och jag och alice kelade med hans katt ungar, undrar om det finns något sötare en katt ungar.. Vi åkte hem till alice sen och sov i hennes sjöstuga, vi tog ett nattdopp också i det iskalla havet och jag tror att det var det som gjorde att jag sitter och nyser hela tiden samtidigt som jag har feber? kul? nej hemskt om jag skulle utrycka det med ett ord.
Idag har jag bara tagit det lungt vaknade av solljus vid tolv då åt jag sjukt god frukost med alice och kalle, vid två tiden så bestämde vi oss för att åka hem till mig och hyra film så vi åkte till vivo och köpte massa godis och hyrde juno som jag måste säga var en ganska dålig film. Vi stog iallafall i en timme och försökte få igång kalles moppe men det fick vi inte så tillslut så kom kalles mamma och hämtade oss. Ja det var väl mina senaste två dagar.

Imorgon åker jag till gotland och stannar där i tre veckor så det blir inte dirket så bra uppdatering.
Måste packa klart det sista nu. 

   
Jag ooch mina älskade vänner efter att vi har konfirmerats.
& Jordgubbstårtan som jag tjatade att få (ville verkligen ha en sommartårta efter som jag fyller år på vintern så finns det inga färska jordgubbar så då får jag aldrig någon jordgubbstårta) men jag gillar egentligen inte tårta men jag var bara tvungen när jag hade chansen.

  
Jag och kalles söta kattunge,
jag fick bestämma namn och det blev majestrå.

  
här var våran underbara frukost.

/A

Kommentarer
Postat av: angelica<3

va?? så jag kommer inte få träffa dig på yttligare 3 veckor? och när du kommer hem är jag borta tror jag.. då blir det typ 10 veckor!!!!

2008-06-24 @ 02:09:56

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0