Kräfta



Ni ska bara veta hur jävla bränd jag är. Är rödare än en kräfta. På rikigt alltså. Mamma vill inte att jag ska vara ute imorgon, eller alltså åka till humlegården och sitta och picknika på en äng, hon tycker att jag ska sitta inne. Det vet jag själv att jag borde, men va fan. Det är skolavslutning, då kan man ju inte sitta inne hela dagen! Det är bara att hålla tummarna att min solbränna försvinner tills på fredag. För att vara bränd redan när man kommer till Grekland är nog inte så roligt, och jag kommer jag säkert bränna mig som en jävla gris där nere varje dag. Nyss duschade jag svinkallt vatten, vilket inte var skönt som ni kanske förstår...Min kropp är även inkletad i afton sun. HOPPAS HOPPAS HOPPAS att jag vaknar upp imorgon, vit och blek som alltid (brun skulle iförsig inte skada, men hur stor chans är det...?) Nog om min solbränna. Jag kommer nog inte uppdatera så mycket imorgon, eftersom att 1.Skolavslutning, 2.Picknik på Humlegården, 3.Handla med mamsi. Men ska jag krypa till kojjs, jag är sketa trött. /c

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0