Laptop?!

Jag har funderat på att inskaffa mig en laptop väldigt länge nu. Men jag kan inte bestäma mig om jag verkligen ska spara ihop massa pengar, som jag sedan använder till en laptop. Eller kanske jag helt enkelt får stå ut till november då jag fyller år? Nej, jag kan verkligen inte bestäma mig. Min dator jag har nu fungerar ju och så, men jag är så trött på den, den är seg (kan möjligtvis vara pga alla miljontals bilder och sådant jag har) och den är otroligt ful. Den passar inte in i mitt rum för fem öre. Någon utav dessa skulle sitta PERFEKT:


Jag måste säga att jag tycker att rosa laptops är urcoola. Men tröttnar man kanske? Den silvriga är ju snygg den med. Och den vita. Men men. Just nu har jag verkligen inte råd för dessa fina ting.

Imorgon ska jag och elli kanske åka till H&Ms VIP grej, okej VIP känns inte som det rätta ordet, men det är vad de kallar det. Det är i alla fall för alla H&Ms clubmedlemmar, som de inviger Sommar-rean. Detta håller hus mellan 9-10. Frågan är om vi lyckas ta oss upp så pass tidigt? Nu ska jag krypa till sängs. Sov gott / c

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0