Ointressant

Tjoo! Idag har jag en jätteskön vecka, på onsdag slutar jag 11:00, och på torsdag och fredag är jag ledig! Sjukt skönt. Jag är verkligen så jävla skoltrött just nu, så det är bästa tajmingen! ha ha. När jag kom hem från skolan klockan halv 3 så gick jag direkt ut i solen, la mig på magen och somnade. Ovanligt? Nej, det gör jag ALLTID när jag ligger på magen...  Vaknade dock klockan 15:00 när det här tuuuuutet är. Varje första måndag varje ny månad, klockan 3, fick jag lära mig när jag var liten. Jag tittade på klockan, javisst var den 15:00, och det är en ny månad, och första måndagen. Där ser man. Dom testar sitt larm för krig eller något liknande. Jag har inte hört det på jääättelänge, förra året kommer jag ihåg att jag hörde det jämt, varje månad dvs. Men nu verkar det som om det inte är varje månad längre? jaja.

Bjuder på en sommrig Mischa.
image242



puss och hej /cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0