SEX AND THE CITY



Godmorgon, eller jag kanske ska säga god förmiddag? Min midsommarafton blev väldigt lyckad, iallafall på kvällen.
På dagen så var jag och mamma i slottsparken med min mormor och några andra släktingar det var lite mysigt.
Kvällen spenderade jag hemma hos min bästavän alice med mina underbara barndomsvänner + minst 20 personer  till (familjer). Vi grillade, åt tårta och annat gott. Det blev inte så många bilder igår så jag orkar faktiskt inte lägga in dom få som jag tog. Nog om gårdagen.

Idag så ska jag hjälpa mamma att laga mat och fixa allt för min konfirmation som är imorgon, väldigt mycket att göra.
Det svåraste är hur i ska få plats det ska vara 30 personer i min lilla lägenhet, haha det kommer bli roligt att se.
Ikväll så blir det bio, Jag Susanna, Annie och Ebba ska kolla på satc premiären. Det ska bli sjukt kul har längtat hela veckan. Nu måste jag gå och hjälpa till, pusshej

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0