Shopping

Hallå! Kom för en stund sedan hem ifrån Skärholmens C. Där har jag+the whole family varit och shoppat... Jag hittade inte så mycket, men ett par shorts, en klänning och 2 bas-t-shirtar kom jag i alla fall hem med. Och just de! Jag köpte även en necessär till mitt smink. Nu har jag nog köpt allting som jag verkligen behöver till Grekland, så det känns ganska skönt. Jag har precis fottat inköpen så här koooooommer de;

  
 
 
Klänning från H&M


 
Shorts från Cubus



 
Bas T-shirtar från H&M


Necessär från Lindex


Sådär ja... Kan ju säga att de mesta var mer nödvändiga köp än bara-köpa-för-att-de-var-snygga köp, som de brukar vara, ha ha! Nej men jag behövde verkligen dem, speciellt t-shirtarna och necessären (..som kankse inte är den snyggaste) Klänningen var ju i för sig ett sådant där bara-köpa-för-att-de-var-snyggt köp, för jag fullkomligt ÄLSKAR den. Min syster köpte även en likadan, men man kan ju alltid skryta med att det var jag som hittade den först! Hö-hö.

Nu ska jag kolla igenom några bloggar.../cecilia

Kommentarer
Postat av: therese

fett söt klänning!

2008-06-09 @ 20:09:15
Postat av: Cecilia

Therese: Tackar tackar :)

2008-06-10 @ 18:17:54
URL: http://amicec.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0