Sinnesjuka (jag är-) Lost

höhö. Fiffig rubrik. Eller det kanske bara är jag som förtstår..(?) Gud vad jag är töntig,.

Har suttit och tittat på Lost. Det är två avsnitt idag. Dvs. dubbelt så komplicerat för min hjärna. Herregud säger jag bara. Den serien är så jääkla sjuk, alltså den är verkligen det- Sinnesjuk. Men eftersom att jag var riktigt dum och började titta redan vid start, och sett det tills nu, kan jag bara inte sluta. Det går lixom inte. Jag MÅSTE veta vad som händer. Jag fattar dock inte ett piss nu för tiden, men jag kan ändå inte låta bli. Jag sitter som ett frågetecken en timma varje onsdag framför Lost, och frågetecknet blir bara större och större, och jag fattar mindre och mindre. Haha! Men ne fan. Nu har jag ju stått ut att sitta som ett frågetecken en väldigt långt tag, så jag klarar nog det ännu längre..skulle jag tro. Men ja. Slutpratat om Lost.. Imorgon tar min bror studenten, så då får vi hem lite gäster och sådant, vilket betyder att jag behöver städa. Snart. Först är det ett till avsnitt av Lost. 22:45 till 23:45 ifall någon därute undrar. Kyss/c

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0