SOMMARLOV

Jag skriker jag jublar jag har sommarlov, förstår ni? jag behöver inte sätta klockan på halv sju på två ½ månad.
Jag behöver inte plugga, jag behöver inte tänka, jag behöver inte stressa, jag behöver inte göra någonting.
Jag skulle sluta skolan på tisdag igentligen men jag åker ju till Italien på söndag med konfirmationen så därför slutade jag idag. Men då hade jag som sagt inte någon skolavslutning och därför känns det inte riktigt som sommarlov ännu men jag försöker göra mitt bästa för att få lite sommarlovs känsla :) Jag Ebba och Susanna som också ska till Italien ska ha skolavslutning imorgon med jordgubbar och annat gott, efter det kommer jag verkligen känna att det är sommarlov.
Det var ganska hemskt idag, jag var tvungen att säga hejdå till Emma som flyttar till Gotland och jag har känt henne i nio år nu, men jag kommer häsla på henne och hon ska komma hit och hälsa på det har hon lovat!
Julia slutade också idag och det var så himla hemskt, jag träffar henne på söndag igen för hon ska också med till Italien men tanken av att det var sista gången i skolan med henne fick min mage att vrida sig utochin. Jag kommer sakna er enormt! & cicci dig har jag inte ens sagt hejdå till? Vi kommer inte träffas på 5-6 veckor? jag kommer sakna dig så sjukt mycket hjärtat! Annie jag saknar dig redan, det var tur att jag hann säga hejdå innan du åkte!

Nu har jag lite brådis jag ska på student och jag har inte fixat håret än. Ha en bra kväll i det fina vädret!

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0