The weakness in me

Gårdagen vart hyffsat bra, vädret var inte på topp men jag träffade Alice efter konfan och då behöver inte ens vädret vara bra allt bara blir det med farten i hennes närhet.  Idag gick jag upp klockan sju för att jag skulle vara på konfan klockan nio, lite halvt jobbigt sådär men det är lätt värt det. Jag är så sjukt deprimerad över att morgondagen är den sista med konfan förutom på söndag när vi konfirmerar oss. Idag träffade jag även Annie som jag inte sett på två veckor, jag har saknat henne väldigt mycket och det var sjukt kul att träffa henne igen, vi satt och väntade i två timmar på att annelie skulle färga håret. Hon blev inte så nöja själv och det var på vissa ställen lite ojämnt men det blir nog bra! Susanna och Ebba var även med men dom åkte hem tidigare. Nu hinner jag inte skriva, ska kolla på film. Såg någon gg? jag grät faktiskt, så hemskt var det. Ha en bra kväll.

Måste bara berätta att jag känner så här just nu.
I'm not the sort of person who falls in and quickly out of love
But to you, I give my affection, right from the start.

/A

Kommentarer
Postat av: sush

jag grät ocks, tyyyfusan vad hemnskt det var :'''

2008-06-17 @ 21:41:52

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0