Underbar dag

Halloj. Fy tusan vilken bra dag idag alltså. Allt har bara varit så..bra! Efter skolan så tog julis och jag bussen till stan och började våran lilla tripp efter secondhand butiker. Julia hade nämligen väldigt tråkigt i skolan så hon skrev upp massor av secondhand butiker på ett papper, samt adress! Hhaha. Hon är så smart min söta (bästa)vän. Vi var dock bara inne i 3 affärer av alla typ...20(?) som stod på pappret. Jaja. Vi hade det i alla fall bra! Jag kom hem med en till ny bikini och en liiiiten väska från monkis. Har ingen kamera så jag kan tyvärr inte fotta, men kan ju visa på detta sätt:

     
från H&M, 98:- per del.                                   från monki, 100:-

Nu sitter jag och käkar glass, andra för idag. Tur att man FÅR äta massa glass på sommaren! Hö hö. Men nu ska jag fortsätta äta och sedan väntar duschen! /cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0