Donkis

Även idag kastade pappa, Elli och jag oss iväg 30 minuter innan stängning. Ja, innan affärerna stängde alltså. Igår var det Maxi och idag var det PC City. Pappa fick nämligen för sig att köpa en IPod. Han tyckte att det vore bra att ha en till Grekland, förstår ni. Han har ju i för sig en MP3 också (som inte alls är gammal), men nej, han skulle ha en IPod. Jag förstår mig inte på honom ibland. Fast å andra sidan, IPodisar slår allt, så om jag tänker efter förstår jag honom helt, och skulle säkert ha gjort samma sak. Ha Ha Ha.  På vägen hem stannad vi på donken och köpte med mat hem. MUMS.




Min "Dagens-göra-lista" ser för övrigt ut såhär just nu:
Åka till Centrum- köpa pyjamas, mascara   [ x ]
Klippa mig   [ x ]
Städa kaninbur   [ x ]
Städa hamsterbur   [ x ]
Börrja packa   [ ]
Städa   [ ]

Det som återstår gör jag nog imorgon. Vi åker ju ändå så pass sent.
Hejjjjdå/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0