Sommarrea

Hallå! Sitter just nu och äter middag, kyckling och ris med bearnaisesås, muums. För drygt en timma sedan så kom jag hem ifrån Sickla Centrum. Några kassar fick följa med hem, trevligt trevligt. Fottade nyss lite bilder på inköpen så dem kan jag lägga upp nu på direkten! :) 

   
Två nya tygskor..


H&M 98:- (!!!!). Skopunkten 149:-



Tisha från Åhlens, 99:- (rea)


Armband från Guldfynd, 60:- (rea)


Halsband från Guldfynd, 21:- (rea)


Ring från Guldfynd, 18:- (rea)

Uhh. I Like Sale! Både halsbandet och ringen var ju lite söta och (väldigt!) billiga, så jag kunde helt enkelt inte låta bli att köpa de ;) Ellinorskan och jag kom även hem med samma skor, hö hö. Så blir det ju ibland om man har samma smak... Älskar i alla fall båda skorna, de är ganska lika varandra, men whatever. Jag gillar dem på olika sätt. / CEC

Kommentarer
Postat av: Frida

gud vad billigt! (och snyggt ) :)

2008-06-30 @ 22:00:31
URL: http://frajdis.blogg.se/
Postat av: Sara

sött halsband :)

2008-10-05 @ 12:15:07
URL: http://sarassplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0