Skit

Hej! Idag har det varit en väldigt skön dag. Städning av skåp och gator, samt fotbollsmatch mellan niorna och lärarna. Har alltså bara varit utomhus, förutom 30 min på morgonen. Allt detta har tydligen lett till att jag har bränt mig som satan. Ni ska bara veta hur jävla ont jag har. Och det absolut snyggaste är att jag har bränt mig som en t-shirt, om ni förstår? Jag har lixom streck där min t-shirt slutade, så jag är bränd på nästan hela armarna + nacken. Otroligt fint. Jag hade även en klocka och ett armband på mig, vilket såklart resulterade i två vita streck på vardera arm. Men eftersom att jag inte tänkte på detta (eller märkte) så la jag mig i solen nästan direkt när jag kom hem. Eller ja, först åkte jag med elli och köpte glass. Men sedan solade jag i yttligare 2 timmar. Så nu gör det tre ggr så ont. Fint tajmat också, skolavslutning imorgon. Kommer säkert få gå med tjocktröja eller något för att skydda min ömtåliga skit kropp för solen. Jag som ska picknika med ett par vänner på Humlegården efter skolan. Jättemysigt, men kanske inte om jag inte får vistas i solen. Ska duscha i ISKALLT vatten varje kvart, plus dränka mig i "After Sun", då kanske det hinner försvinna. Knappast. Men värt ett försök, eller hur? Egentligen ville jag bara berätta att jag HATAR mitt hemska pigment, jag blir inte brun. Jag blir röd, får ont och sedan försvinner det och allt är som innan igen. Jjaj. Nu ska ni få slippa höra mina klagomål../ceci


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh, jag har exakt samma... svårt att bli brun :/

2008-06-09 @ 21:08:00
URL: http://hhhelena.devote.se
Postat av: Helena

Åh, jag har exakt samma... svårt att bli brun :/

2008-06-09 @ 21:08:41
URL: http://hhhelena.devote.se
Postat av: angelica<3

haha sötnos ;D

2008-06-09 @ 22:12:47

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0