Påfyllning i garderoben...

Hejsan! Imorse vaknade jag av att mobilen ringde klockan halv 9, jag gick då upp, duchsade, åt frukost, klädde på mig och allt sådant. Vid halv 11 åkte mamma nicke och jag till Farsta c. Där gick vi runt och jag letade desperat efter ett par skor, typ gladiator-style, eller i alla fall lite "öppna" Och jag hittade faktiskt ett par, spanade in dom även igår men då var 37 slut. Själv tycker jag inte att de är världens snyggaste, men jag orkade faktiskt inte bry mig så mycket. Jag ska ju ändå nästan bara ha dom i Grekland... Handlade in lite sommarkläder till garderoben också. Här kommer bilder:




Flipflops från Stadium.



Skor från Din sko.



Bruna shorts från Indiska.
(Dom ser lite röda ut på bilden, vilket dom verkligen inte gör på riktigt. Dom är typ mörkbruna!)



Vita shorts från Gina.



Linne från Åhlens. Hahaha, så gulligt.





Blommig kjol från Cubus.





Rosa oversize tröja från Gina. (kommer nog bara användas på stranden)



HAHAHAH, va roligt det ser ut! Men det är i alla fall en Bandeau bh från Åhlens. (SKITBRAAA)





Blommiga trosor från Åhlens.


   
Produkter för "fräscha fötter" (de sista är dock för skavsår). okej..det känns ganska fel(äckligt, snusikgt..nått) att lägga upp här, men de funkar verkligen skitbra så KÖÖÖÖÖÖP!




Oj Oj Oj va många bilder det blev. Och inte är det allt inte. Nej du. Lite senare ikväll kommer det in lite mera bilder på det som kom till min ägo igår :) Nu ska (vill) jag äta middag, /cecilia


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh fett med shopping! Najs :D

2008-06-10 @ 16:06:00
URL: http://hochj.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0