SOOOOMMARLOV

SOMMARLOV! Fy tusan va skönt. Jag ska njuta av varje sekund, och ladda upp inför nästa termin, för då bannemig ska de rå-pluggas, ska ni veta. Fick såklart mina betyg också, blev dock lite överraskad över att jag fick VG i no när jag "egentligen" fick G, samt MVG i slöjd när jag även där "egentligen" fick VG. Men klaga ska man ju inte! Meritpoängen blev i alla fall 260 poäng, så jag är ganska nöjd ändå.
Värdet är/var skit, rent ut sagt, lite tråkigt eftersom att pickniken blev inställd pga det. Men vi tjejor åkte i alla fall till en pizzeria där vi åt fruktansvärda goda pizzor och gick sedan och käkade glass. Behöver jag säga att jag var proppmätt efter allt ätande? Senare gick vi med håret åt alla håll, till tunnelbanan där vi lite senare skilldes åt. Angelica, Pennie och Anna-klara gick av vid t-centralen medans Sara och jag åkte vidare hem. Mamma hämtade upp mig vid trollbäckens c och så åkte vi en snabbis till Farsta. Där var vi i ungefär 1 timma och sedan åkte vi hem igen. Mamma skulle nämligen åka till stan med daddy klockan halv 6, så längre än de hann vi inte stanna. Jag kom i alla fall hem med lite små, nödvändiga saker: Hårnålar, deo, ansiktsvatten och även 2 stycken nagellack. Ett genomskinligt top-lack och ett svart. Kanske inte det sommrigaste, men wtf. Bilder:


Från Linex, 14 kr st.


Från Lindex, typ 40 kr.


Från H&M.


Mavala. "Top Coat, Fixator" & Nr 48.. 39 kr st.

Bilder på kjolarna kommer senare. Puss och Hej /c


Kommentarer
Postat av: elli

och du kallar mig omogen....

2008-06-10 @ 21:11:56
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0