Vackert.


Fotto: Pappa


Ska ställa klockan på 09:00 till imorgon, så att jag inte sover bort hela dagen.
Vad som händer imorgon har jag inte en susning om. Det är ju buss-strejk
så jag kan inte ta mig någonstans. Det betyder väl att jag får sitta hemma och glo på
OTH eller någon film eller så. Men det är väl mysigt det med! Fast om vädret är på topp så tänker
jag minsann ligga ute och steka hela dagen lång. Men jag förväntar mig inte precis sol... ´
Nu ska jag krypa till kojs. Godnatt!! Cecilia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste bara säga att det är helt underbara bilder! Vill himla gärna också dit efter alla underbara foton. Jättesnygga kläder också. :-) Skulle inte du kunna ta kort på ditt rum någon dag? Skulle vara jättekul att se hur det ser ut, kramis!

2008-07-01 @ 00:49:36
Postat av: thowelina

Vad sugen man blir på att resa tillbaka när man kikar på alla dina underbara bilder! :)

2008-07-01 @ 01:07:04
URL: http://thowelina.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Anonym: Åh, tack så mycket! :) Jo visst kan jag det, det behövs bara städas först. Haha!

2008-07-01 @ 10:44:34
URL: http://amicec.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0