When you're going on a trip.

Är nyss hemkommen från Maxi. Och Coop Forum. Där köpte vi nya resväskor, och den kan jag verkligen säga var nödvändigt. Elli valde en rosa. Jag valde en grå. Den rosa var inte riktigt "min rosa" även fast jag älskar rosa. Och dessutom, hur dumt skulle det inte se ut om vi båda hade exakt likadan rosa resväskor. Njaa.... Köpte även med mig tuggummi och choklad. Var alldeles för sugen på choklad för att motså. Imorgon ska Ellinorskan klippa mig bestämde vi. Bara lite på topparna dock. För jag vill ha tillbaka mitt långa tjocka hår. Ciao. /c


Kommentarer
Postat av: Girlicious

Men du är säkert jätte fin i ditt nya korta hår :)

Lägg upp en bild sen

2008-06-11 @ 22:50:58
URL: http://getmore.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0