Xo Xo

Gud va irriterande. Jag skulle ju titta på Gossip avsnittet jag missade i tisdags, men nehe, just det avsnittet fungerar inte, Men alla andra gör. Vadå otur? Imorgon ska jag i alla fall se avsnitt 13 som jag också kommer att missa eftersom att jag är bortrest. Nog om det... Nu har jag lagt fram alla kläder jag ska ha med mig, och det blev en hel del. Tvivlar på om det kommer ner i väskan. Men med våld går det nog! he he. Det blir i alla fall massor av klänningar, shorts, linnen och sådant stuff. Det känns så skönt att BARA ha med sig "kalla" kläder, ingenting varmt, tjockt. Shijses vad jag längtar nu. Ska bli så jävla roligt och mysigt. Mhhhmmm.... Nu ska jag och Elli på en liten cykeltur. Trevligt. Trevligt.


Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0