2 godbitar från asos

image163 image164
Alla älskar Asos. Så måste det ju bara vara?! Själv älskar jag den första klänningen, så lovely.

Jag har varit så duktig ikväll! Jag har suttit och pluggat från halv 7 till halv 10. Det är INTE dåligt alltså. Speciellt inte för mig. Ifall någon undrar så har jag jobbat svenska, -bokanalys. Men det är så jäkla mycket man ska skriva så blev inte klar, men nästan! :)

Nu pallar jag inte mer, vill bara sova. Men inte i min egna säng. Vet ni varför? Jo, för att jag har haft besök av FYRAAAA spindlar här idag, och om någon inte vet så är det bland mina största rädslor. Jag hade TRE imorse, två små och en stor. Jag blir så äcklad. Fattar inte varför alla äckelgrjer kommer till just mitt rum, det är inte ens smutsigt, städade fan igår eller när det var. I alla fall så var de två på mitt överkast, Fattar ni vad jag säger? I MIN SÄNG! Alltså herregud, jag klarar inte av sådant. Mamma har ialf varit snäll och damsugit och kollat igenom hela rummet efter något äckeldjur, men inte hittat något. Ska även byta påslakan och allt sånt. Men nu är frågan om jag kommer våga lägga mig där ialf. Skulle inte tro det... har inte rört eller varit i närheten av sängen på hela dagen pga av det, jag som brukar bo i min säng på kvällarna. Men nu är jag så trött, så vad ska jag göra? funderar på att sova i soffan, ha ha ha. Säger i alla fall Godnatt nu! / cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0