arg!

Jag som var så glad har blivit arg haha! Anledningen till det är att jag och cicci åkte till friskis (cicci hade ringt innan för att se att vårat pass blev av) och när vi kommer dit kvart över fyra så säger hon som jobbar där att det inte blir något pass och att hon fick reda på det för 20 minuter sen.. och jag som var så sugen på att träna + att jag sprang som en dåre för att hinna med bussen och fick verkligen stressa och så var det typ första gången jag kom dit tidigt och så blir det inte ens något pass? då blir man lite sur!
Så jag och cicci gick till centrum och kollade runt lite, sen åkte vi hem till varsitt ställe.
Nu ska jag ut och springa med min syster, så att jag tränar någonting iaf!
Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0