äventyrsdag

image202

Jag är hemma från falun nu, eller kom hem i fredags men jag åkte direkt till pappa så därför har jag inte hunnit skriva någonting. I Fredags så grillade vi hos pappa och jag var helt slut så jag somnade väldigt tidigt.

Lördagen så byggde jag pappa och lillebror upp min moped och jag längtar tills jag ska köra med den!
Vid fyra tiden så åkte jag hem till Susanna där Belinda redan var vi fixade i ordning oss och väntade på att Malin skulle komma. När hon tillslut kom så åkte vi till karonlinska institutet och var servetriser på en läkare middag och det var väldigt roligt måste jag säga :)

Idag så har vi haft äventyrsdag i flaten och det var ganska roligt vi fick gå ner för ett högt berg och det var ganska läskigt men jag klarade det iallafall, jag Susanna och Ebba badade där och de var rätt kalt måste jag erkänna.Efter tre timmar som vi varit i flaten så åkte vi till tyresö kyrka och hade mässa, haha det blev lite för mycket skratt tror jag ebba!  Nu sitter jag och försöker plugga med min teknik rapport måste verkligen göra klart den nu! puss & kram

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0