Borta bra men hemma bäst.

Idag kom jag hem från Falun, lite trist men samtidigt skönt. Veckan har varit bra, med mycket skratt med mina kära vänner! Fick ett MVG i hk, vilket såklart gjorde mig glad, syslöjds betyget är det bara att vänta på, och hoppas på det bästa, men jag ska inte förvänta mig för mycket. Jag kommer troligtvis att lägga in några bilder senare, men just nu har jag varken tid eller ork. Jag har massvis av plugg att fixa, som jag som vanligt skjuter upp. Suck på mig själv. Ska i alla fall försöka skriva klart min teknikrapport imorgon, som skulle vara inlämnad förra fredagen....

Imorgon ska jag och shoppa med min älskade mamma. Ska försöka inhandla lite mer sommarkläder till garderoben och även en klänning till min brors student. Good Luck(!)

Nu måste jag packa upp så att mammsi kan börja tvätta allt, har ju inga kläder annars, hö hö.
Puss På Er. /Cecilia

Kommentarer
Postat av: Emma

hoppas du hittar nåt fint. puss

2008-05-24 @ 12:22:56
URL: http://EEMMAASS.blogg.se

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0