Busringning

Haha. För en timma sedan hände det en ganska rolig sak.. Det är nämligen så att Susanna är i Värmland, och hon busringer till alla hela tiden. I måndags ringde hon till mig och viskade, men då visste jag inte att det var hon, sedan ringde hon till Julia och gjrde samma sak. Sen får jag reda på, i torsdag när jag träffade henne att det är hon som håller på. Sen nu, eller ja en timma sedan ringer någon, med dolt nummer, och jag fattar såklart att det är hon. Så låssas hon vara någon kille jag inte kommer ihåg namnet på, och sjunger och har sig. Men jag hör riktigt TYDLIGT att det är hon, så jag snackar på att hon ska fortsätta sjunga och sen säger jag typ "haha va fint du sjunger susanna". Men hon fortsätter sjunga och prata, och man hör hur någon skrattar i bakgrunden. Sen säger hon typ "ring mig imorgon, Hejdååå!" så (tror) hon att hon lägger på, så börjar hon garva, och säger "hon hörde att det var jag va?" så svarar någon "ja!" HAHA, så hon fortsätter alltså prata när hon tror att hon har lagt på. SÅ JÄVLA DÅLIGT SUSANNA! Hoppas du lyckas bättre nästa gång du ringer! :)

PS. Jag kanske inte borde sagt att det va susanna, men jag pallade helt enkelt inte bry mig! hö hö

Puss och hej. Cecilia

Kommentarer
Postat av: ami

hahha, susanna ringde mig eller busringde mig men glömde att slå hemligt nummer opch när jag sa att det var susanna så började alla asgarva..
jag fattar inte varför susanna forstätter att busringa när alla vet att det är hon? lite busted susanna! ;)

2008-05-12 @ 11:49:06
URL: http://[email protected]
Postat av: Cecilia

ami: hahahah!

2008-05-12 @ 17:59:19

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0