En Stressad Torsdag

Idag har jag inte haft någon tid alls att blogga. Första skolan, sedan stan, sedan snabbt hem till ami och sedan träna. Känns som om jag sprungit runt hela dagen! Det var i alla fall sjukt skönt att träna, och det var ett skitbra pass, så det ska jag börja gå på oftare! När jag kom hem duschade jag, och sedan ringde jag och pratade i en halvtimma med jullis, och sen åt jag middag.. Nu sitter jag har och ska precis slå en pling till amelie och fråga henne vad det var jag skulle komplitera på no:n, jag hoppas verkligen inte att hon har glömt! för då ligger jag riiiiisligt till, ha ha! Tjing /C

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan :)
hoppas din dag varit bra ;)?
kram!
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-08 @ 20:57:39

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0