Falu-Pics

Lite pics från falun;

image194
Min bästavän är sötare än socker.

image195
Och här har vi henne igen dåra.

image196
Höhö. Amelie Susanna & Annelie.

image198
från vänster; Cecilia, Susanna, Julia, Sara, ebba, annelie, anna, angelica, ami & pennie.


Har kollat en stund på melodifestivalen, och jag tycker som varje år att det mesta är skit. Så "Hero" kanske har en chans i alla fall? Det sägs ju så, men det har det gjort nästan varje år och ändå har vi kommit så gott som sist hela tiden...
Har försökt få in min kanin från hennes utebur till hennes innebur ett bra tag nu, men icke sa nicke. Hon vägrar. Hon kommer bara inte hoppa in. Så ja, det finns inte så mycket att göra... Hon får ha en crazy night utomhus, ha ha. Sköjj. Nu ska jag nog bege mig mot soffan och melodifestivalen igen. Någon som vet när själva röstningarna börjar ?

/ Cicci

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja visst är det. :) Förut gillade jag bara svart men nu har jag faktiskt börjat gilla blommigt också. Och inte så mycket svart. Haha

Hoppas du haft en bra kväll!

2008-05-25 @ 00:27:07
URL: http://theerika.blogg.se
Postat av: Julia

Aaw

2008-05-25 @ 00:46:10

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0