Flower

image199

Min dag har hitils bestått av solning, sömn, mat, målande av naglar och hostade. Låter kanske inte så jättekul men jag har ju faktiskt både sovit, ätit, målat naglarna och hostat utomhus - i solen!, så då kanske det låter en aning bättre. Klockan halv 6, då ska jag plugga. Bestämde det för en stund sedan, kan ju säga att jag önskar just nu mer än något annat att tiden gick långsamt, vääääldigt långsamt. Men synd är det att jag inte kan påverka tiden, ha ha.

Bilden här ovan föresten fottade jag förut, lite gullig tycker jag allt. Och jag passar på, när jag ändå är i farten att visa nagellacket som har äran att pryda mina händer just nu. Oranget är det. Depend numero 83. 



Tjing Tjong / CECILIAAAAAAAAAAA

Ps. Glöm försjuttsingen inte pussa era mammor lite extra idag! M O R S  D A G! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0