Första & Sista gången (?)

Jag älskar sådana här kvällar. Det känns som en sommarkväll.. nästan. Det är så skönt ute, och jag har varit ute sen jag kom hem från Yogan. Appråpå det, så var det väl såådär. Som amelie skrev blev det ganska mycket skratt, men jag tror inte att yoga är något för mig. Det var inte alls roligt. Jag vet att jag nyss sa att det var mycket skratt, men det var inte för att själva yogan var rolig, utan det hade sin andra anledningar. I alla fall så tror jag inte att jag kommer gå på yoga någon mer, första och sista gången, kanske.. Vem vet, jag kanske blir en sån här yoga-brud när jag blir stor? Men det tror och hoppas jag verkligen inte, haha!

Men det var inte särskilt avkopplande heller, men det var säkert för att jag inte gjorde alla saker helt rätt och har inte lärt mig det än. Okej, jag kanske inte kan säga att det inte var avkopplande, men jag blev mest bara sjukt trött, speciellt i slutet när man låg och blundade, då var jag såååå nära på att somna. Och sen säger hon "Och så kommer ni sakta sakta tillbaka till rummets värld, och ni öppnar ögonen saktaaaaaaaaaa....." eller något liknande. Hallå? Tror hon att jag kommer in i en annan värld bara för att jag sitter/ligger och blundar och gör massa saker. Fast iförsig.. jag tror inte att hon öppnade sina ögon någon gång under den timman, så det är kanske lättare för henne att komma in i någon annan värld. Men nej, yoga är nog inget för mig. Men nu har jag testat i alla fall. Och om nu någon av mina kompisar skulle tvinga på mig yoga några gånger igen, så kanske jag tillslut lär mig komma in i den där mystiska världen?

Oj. oj. oj. Lite för mycket yoga snack kanske. Men det finns kanske en sådan där yoga-brud där ute som sitter och slukar all skit jag skrivit. Eller är det skit? Nej, det är bara mina underbara åsikter.

Nu ska jag ut. ciaoooooo/ cecilia

ps. Märkte precis hur ofta jag skriver "kanske", haha(!)

Kommentarer
Postat av: camilla [ G l o s s y ]

svar: kul att du tycker det :) vårfint! ha en trevlig kväll

2008-05-04 @ 21:18:04
URL: http://millaans.blogg.se
Postat av: Alexandra

det är typ sommar ute =)

2008-05-04 @ 21:31:42
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0