gårdagens klädsel

Halåå! Kom hem frun susanna för en timma sedan ungefär. Vi har haft det jätteroligt! Igår halv 6 skjutsade pappa mig till susanna, där hon ami och bamse redan var, sedan kom även Belinda och malin.  Vi grillade och hade det skitmysigt. Vid typ 10 så gick vi ut till en brasa, och tog sedan en promenad. När vi kom hem igen så spelade vi spel till 2 och sedan gick vi och la oss, eller susanna och belinda, men ami och jag fortsatte spela spel i sängen, så vi somnade vi typ halv 4, (det var bara susanna, jag ami och belinda kvar då, som sov där alltså..) Imorse gick vi upp vid halv 12 tror jag och åt brunch, smarrigt! Vi gick sedan ut och vid halv 3 åkte ami hem, då åkte vi andra till statiol där vi pumpade däcken på en cykel & köpte lite godis. Eter det åkte vi hem igen och sedan kom pappa (igen) och hämtade mig!

Så så såg min valborg ut, (haha det där låter konstigt "så så såg")

Här kommer gårdagens klädsel;
  

image133
Hade även den där frissan, fast utsläppt hår.

Pusseluss- /C

Kommentarer
Postat av: Julia

åh vart e tunikan från? :)

2008-06-09 @ 10:47:05
URL: http://juliiaas.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Juia: Tunikan har min syster sytt! ;)

2008-06-09 @ 17:00:16
URL: http://amicec.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0