gossip girl + tosca är fotomodell

nu sitter jag och kollar på mitt favorit program som har varit hela dagen, gossip girl:)
jag är fortfarande väldigt förkyld men jag hoppas verkligen att jag blir bättre till imorgon!
Ska börja packa när gossip girl är slut, jag lär ta med mig hela min garderob för jag vet aldrig vad jag ska ha med mig haha.

Igår var min lila hund med i svenska dagbladet lite roligt faktiskt, Anders min mammas kille blev interjuvad och så tog dom kort på vårt hus på Gotland och så råkade tosca komma med haha, jag och alice är faktiskt också med på en liten bild fast man ser knappt att vi är med! Men för några månader sen var hon och jag med på en jätte stor bild i sköna hem som också är tagen på gotland, tänkte visa bilderna från tidningen.

   

/A
                                                                                     

Kommentarer
Postat av: malin

fin blogg, komentera gärna vem bär den bäst ;)

2008-05-18 @ 16:46:56
URL: http://malinalms.blogg.se

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0