GRATTIS JULIA

Hej Hej. Idag fyller min bästavän Julia 15 år! GRATTIS TILL HENNE :)

För någon timma sedan var jag hos Julia, och lämnade min present och så, sedan åkte jag hem och la mig i solen med en glass. Nu kom jag precis på att Julia har mitt busskort, så nu måste jag åka tillbaka till henne och hämta det. Behöver det imorgon när jag ska med till Ellis skola och slinga håret. Jag har inte kunnat vara ute så mycket idag eftersom att jag brände mig som fan igår. Är verkligen röd, och det gör så jävla ont... När jag kommer hem sedan väntar det värsta- Pluggandet. /cecilia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Skriv till www.labellos.blogg.se om vilken idiot hon är!

Kolla hennes inlägg..nerifrån och upp..hoppas att hon slutar att blogga!

Tack för din tid!

2008-05-11 @ 16:14:25

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0