härlig underbar fredag!

Idag så började dagen med regn och prov, det kändes som om det gick ganska bra faktiskt.
Jag hade idrott idag också det var orientering, jag kan ju inte riktigt säga att jag är bra på det och inte ebba och Angelica heller så vi var ju verkligen en bra grupp haha! Men något possetivt var att det slutat regna och att vi hittade två kontroller av fem!
Efter skolan så åkte jga in till stan och mötte alice vid skanstull, vi åkte sedan till slussen där jag skulle ta en spruta usch det var väldigt läskigt men alice höll mig i handen och då blev allt mycket lättare!

Snart ska jag och min bästaste bästevän åka och handla godis som vi ska ha ikväll, det blir en myskväll i Aice sjöstuga med kalle  :) Imorgon så ska jag och mamma åka till stan och leta efter konformationsklänning hoppas jag hittar en fin!  Jag måste bara skriva hur mycket jag älskar min vän Cecilia, du är helt underbar och du ställer upp i alla lägen alltid du & jag hjärtat!

puss & kram / A


Kommentarer
Postat av: emmelie : )

låter bra :D

2008-05-16 @ 17:32:03
Postat av: tussie

inte kul med regn, och det är inte dirkt varmt ute heller;/

2008-05-16 @ 17:37:20
URL: http://tussieline.blogg.se/
Postat av: Linda

Himlans fin blogg du har =) Haft en bra dag?

2008-05-16 @ 17:53:05
URL: http://lindaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0