helgen

Jag har varit hos min pappa i helgen och det är därför det inte blivit någon skrivning för min del..

Så jag göra en liten sammanfattning om min helg.


Fredag: Åkte till slottsparken efter skolan med underbara vänner och hade picknick och firade Julia som fyllde år igår. Grattis vännen <3


Lördag: Åkte in till stan med Alice och Samuel till humlegården och hade det mysigt fast det var så jävla varmt så det vart bara riktigt jobbigt!
Vi åkte hem till mig och satt vid vattnet och pratade, och sen så åkte jag hem till min pappa och grillade.


Söndag: Jag träffade Alice och kalle vi låg och solade vid maren, sedan så var det plugg för mig..


Det var väl en liten sammanfattning av min helg, just nu så sitter jag på bg:n och undrar vart Cecilia och Julia är någonstans?
Idag ska jag Anna och Ebba bada i Barnsjön häääääärligt!

/ Ami


Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0