hemstudiedag

image176

idag har jag haft hemstudiedag, det har verkligen varit jätte skönt och jag vet att jag inte är ensam om att ha det.
Såg att Sara, Penny och Cicci även har det ;) Min dag har varit väldigt seg, jag har jobbat engelska men medans jag var i tävttstugan så stängdes min data av och det jag sparade försvann. Så jag fick skriva om och när jag gick ut till tävttstugan andra gången så stängdes word ner och jag hade glömt att spara igen.. så hur känns det nu när den ska redovisas imorgon och du nästan var klar med den och nu när du öppnar dockumentet så är det vitt, tomt.
jo jag kan säga att det känns förjävligt och jag har skrikit...... men det är bara att kämpa på jag måste bli klar och jag ska bli klar!  Imorgon är det musik prov och jag kan inte allt, jag har pappret i skolan så jag får sitta och plugga in allt i huvudet på morgonen!

Något som lös upp min dag i dag var att min underbara mamma kom hem med en plattång till mig och jag blev överlycklig :) Nått som inte är lika lyckligt är att jag måste sätta igång med engelskan en tredjegång hoppas bara jag inte glömmer att spara!

puss / A

Kommentarer
Postat av: Sara

Nej vad jobbigt gumman, att allt försvann. Jag skulle typ få damp! Tihi, söt bild på er men inte på mig. Ser ut som en uppblåst ballong ;P

2008-05-14 @ 22:24:12
URL: http://saraborell.blogg.se
Postat av: sush

men USCH vilka jobbiga dagar du och cici har! faaan vad jobbiugt, jag tycker skitsynd om dig ocksp! :(
hehe.. kan du tänka dig mig i det där ögonblicket :P

2008-05-14 @ 22:30:06
URL: http://tjofflamoj.blogg.se
Postat av: ami

konstigt nog så började jag skratta susanna när jag läste det här, kan se det framför mig hur din ilska förvandlar dig till ett monster haha!

sara du är så söt ;)

2008-05-14 @ 23:03:12

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0