iPod

Sitter, och har suttit hela kvällen och laddat in ny musik på ipoden, okej, egentligen tvärtom. Jag lägger in gamla låtar som jag älskade när jag var lite, haha! Det är så gulligt att lyssna på det nu, och tänka tillbaka lite. Men nu så vips "Det finns inte tillräckligt minne i din ipod" fuck. Så nu måste jag sitta och rensa skiten... pallar, pallar PALLAR inte, men måste. Vad ska jag annars göra? jag har laddat upp hela rummet med massa gamla skivor så låtarna måste in, så det är väl bara att sätta igång? Det tar sån jävla tid och är så jävla tråkigt.. Jag antar att jag blir klar någon gång vid midnatt, med allt fixande med min lille ipod. Känner att jag behöver lite godis för att klara av det här, hö-hö. PUSSSSSS/c

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0