Jag har det jääkligt STRESSIGT!

Herregud. Jag tror jag aldrig har haft såhär mycket att göra, någonsin. Imorgon har jag musikprov, och på fredag har jag SO prov. Imorgon eftermiddag/kväll kommer jag att befinna mig hos min fafar som fyller år och på fredag , direkt efter skolan ska jag till Norge..- över helgen. Där jag ska fira min kära mamma som fyller år. Så jag har ingen tid till att plugga imorgon eller på helgen. När jag kommer hem, på mitt på dagen, från Norge ska vi ha gäster, sen på måndag ska jag till Falun. När ska jag hinna packa? Vettefan. När ska jag hinna plugga? När ska jag hinna sova? När ska jag hinna LEVA? Gud. Den här veckan måste vara det värsta någonsin, i alla fall den mest stressande någonsin. åh fyfan, Jag orkar inte. Vill bara krypa ner under täcket och sova tills sommaren. Nu ska jag försöka pressa in alla äcklig musik noter i huvudet, sedan ska jag sova. Åh. Jag vill sova nu nu nu.

En liten posetiv sak är i alla fall att min hemstudiedag har gått som smort. ha ha. Jag har lärt mig skitmyket om första och andra världkrigen, och känner mig nästan säker inför provet, och sen har jag skrivit klart min engelska.. Nej, justdefan. Engelskan....den ska redovisas imorgon. å nej jag vill inte. Tack och hej/ c

Kommentarer
Postat av: sush

naej persilja nu tycker jag skitsynd om dig fyFAN vad jobbigt! i falun får du slappna av, det ska jag se till! saknar dig din lelle lök!

2008-05-14 @ 22:28:29
URL: http://tjofflamoj.blogg.se

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0