Jag hatar uppdraget!

Jag har nästan precis kommit hem från stan med mamma där jag köpte lite saker.
Jag köpte en moppe hjälm, en klänning och ett halsband jag är väldigt nöjd men jag ångrar att jag åkte in till stan för att jag har inte hunnit jobba med uppdraget och det värsta är att jag fattar verkligen inte hur jag ska göra med dom här jävla kartorna!? Men men skitsamma jag gör så gott jag kan och om jag inte klarar det så har jag i allafall gjort mitt bästa! Efter maten idag så åkte jag edwar och benjamin till bibloteket och försökte plugga men det gick inte så vidare bra för det fanns inga datorer så..
Nej nu har jag verkligen inte tid att skriva men här är lite bilder från idag och mina nya inköp:)

   

och här är mina nya saker

 

klänning - Indiska
halsband - Indiska

Förästen idag när jag och mamma var i stan så kom det fram en tjej från stockholmsgruppen och fotade mig, väldigt kul faktiskt!

/A

Kommentarer
Postat av: sush

haha kul för de som läser både din och min blogg x) grymt fin klänning! jag kan hjälpa dig med kartorna imporrn om du vill, det är ganska enkelt faktiskt..

och ami, jag säger ju det! du har ett ansikte som fastnar, klart de ville ta bild på dig liksom! man stannar upp och tänker, helvete vad jag önskar att jag såg ut sådär, världens vackraste och underbaraste solstråle!

2008-05-28 @ 22:04:35
URL: http://tjofflamoj.blogg.se
Postat av: ami

susanna, du är verligen solen i mörkret tack för att du alltid ställer upp och lyser upp allt i min tillvaro!

2008-05-28 @ 23:22:37
URL: http://amicec.blogg.se
Postat av: Annie

nemen fiiifän vilka bilder!

2008-05-29 @ 06:59:47
URL: http://annielindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0