Kläder Från Ellos

Tjohoo! Idag stannde jag kvar i skolan en timma med julia och valde att ha ph då istället för på torsdag (då jobbar jag en timma istället bara) Jag hade ett ovanligt långt ph- 40 min? Sedan hämtade mamsi upp mig och vi åkte till centrum där jag lämnade tillbaka två gg böcker på bibblan som jag inte har hunnit läsa, och lånade lite böcker om Första och Andra Världskriget. Hahha. Behöver dom till ett skolarbete ifall någon undrar!

Sen åkte vi hem och precis exakt då fick jag ett SMS av ellos att vår beställning hade kommit. Blev väldigt förvånad, eftersom att de var förskeningar när vi beställde.. Det stod att jag skulle få ett mejl när våra grejer började skickas. Det mejlet fick jag i fredags och det skulle ta 7-10 dagar innan paket var här. Och sen har det varit helg, (och det räknas väl inte?) och så nu- måndag och paket är här. Hur det gått till har jag ingen alls aning om, men jag ska ju inte klaga! :) Så vi åkte ner, hämtade paket och åkte hem igen. Jag hade beställt en tunika, ett linne och 2 par trosor, nothing more. Allt var fint så fint, så jag tänker absolut behålla grejerna. Linnet var dock heeelt annorlunda än på bilden, eller inte helt.. men det var inte som jag hade trott! Det längst upp på linnet var lixom stickat typ.. vilket jag inte trodde! Jag lägger upp bilder på alla (3) grejer så att ni fattar:

  
  

Nu är det plugg som gäller, och senare ikväll innebandy träning! PÖSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0