Klar!!!!

Det har inte blivit något solande för mig ännu! :O Eller jo, en timma vid 10 men inte mer. Julia berättade nämligen att uppdraget senare skulle vara inne 2 idag, ABSOLUT SENAST. Så jag fick såklart panik, och har suttit i streck från 11 tills nu. Blev klar. Eller nej egentligen inte. Jag skrev inte om allt jag ville/borde ha gjort, och mitt "andra världskrig" blev väldigt kort. Men men, hela arbetet vart i alla fall 9 sidor, så det va ju ändå inte så dåligt! Fan va skönt att vara klar nu ialf, guuuuuuuuud. Nu är det chill. chill. chill, sen sommarlov. Gud va jag ska njuta, och jag som ska till Grekland också! Det är faktiskt bara 2 veckor kvar, gaaaav 14 dagar!!! :D


Men NU ska jag i alla fall sola! Puss Puss /cecilia

Kommentarer
Postat av: Sara

Tihi vad bra att du hann gumman ;) Fick du någon hjälp av det lilla jag skickade till dig då? Kram

2008-05-30 @ 16:00:16
URL: http://saraborell.blogg.se

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0