konformations klänning

Imorse så vaknade jag med en liten förkylning och jag hoppas verkligen inte att det är långvarigt för jag åker ju till falun på måndag och jag vill inte vara sjuk då så förhoppningsvis har jag tur!
Gårdagen var helt sjukt rolig, och verkligen en kväll att minnas. Jag Alice och kalle sov i Alice sjöstuga så det var väl antagligen därför jag blev sjuk..
vid två halv ett tiden idag åkte jag mamma och min syster in till stan och skulle försöka hitta en konforamtions klänning men det var inte det lättaste! Vi gick in i minst tusen affärer och ändå hittade vi inte en ända..
Så jag var ganska arg efter att 5 timmar i stan och ändå inte hitta någon klänning.
Men jag har en månad kvar på mig så jag ska nog hitta något att ha på mig.  Jag köpte iallafall ett par hörlurar som matchar min ipod och är jätte bra, och det andra jag köpte var nässpray och feber tabletter så jag ska nog klara av den här förkylningen!

Har kollat på Honey ikväll med min kära syster och nu kollar vi på min bästaväns bröllop som typ är våran favorit film, så jag måste fortsätta kolla nu.

Ha en bra kväll / A


Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0