mvg teknik- INSKICKAT!

Sådär ja. Nu är min MVG uppsats i teknik inskickad, dock 10 dagar sen. Hoppas bara inte det påverkar betyget...vilket jag tror... eller ja, det borde väl göra det? Men jag får hålla tummarna!! Blev lite sur föresten, för vid 10 var det 31 grader ute! Men jag bestämde då att jag skulle skriva klart tekniken och SEDAN gå ut, men så borde jag inte ha gjort. Jag borde ha gjort tvärtom,- gått ut och SEDAN gjort tekniken. För nu är ju solen borta, puttsveck. Och det är bara 20 grader ute, himlen och grå och jag blir inte alls sugen på att gå ut och sola när jag tittar ut. Sådan otur jag har, visst? Men jag kan ju se det från de positiva hållet också, MIN TEKNIK ÄR INSKICKAD. Nu äntligen kan jag lägga det åt sidan, och fokusera på so:n.

Nu håller jag på att steka potatisbullar, mumma. Glömde visst bort dom för en stund sedan så att dom brändes lite, vilket faktiskt i stort sett bara var bra, för jag älskar brända saker! :) hhhah.

Puss och hej, leverpastej /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0