Om allt och inget

åååh. jag blir så jävla trött. Friskis passet var inställt, så det vart ingen träning... Och det jag mest irreterar mig på är att jag ringde en halvtimma innan passet började och frågade om det skulle vara, och ja, självklart skulle det vara de. Men nehepp. När vi väl kom fram där så va det inget pass. SKIT. Jag som stressade ihjäl mig och sket i pluggandet och allt för de. Så det var bara att gå därifrån med all angry inomsig. Nej faktiskt inte -det är så typiskt amis och min otur att vi nästan garvade åt saken, men självklart va vi lite småsura...Vi gick in i centurm och strosa runt där ett tag, passade på att köpa ett par vanliga guldörhängen på H&M när jag ändå var där;



En annan sak som jag stör mig så jävla mycket är små små skitbarn som "låsas vara fjortisar" FYFAN säger jag bara. Som på bussen hem, 4 tjejer tror jag att det var, kanske 10 år eller ngot liknande. Dom springer runt i kortakjolar och adidaströjor, som ganlningar på bussen skriker, och tror att dom typ äger allt och alla. Sen ringer dom en kille och skriker "ÅÅHHH JAG VET ATT DU ÄR KÄR I MIG!! FÖR DU ÄR JU TYP KÄR I ALLA TJEEEEEJER!" självklart hade dom högtalare på så allt killen sa hördes ju också och han typ dissa dom totalt (tror att han var lite äldre) och sa att dom var omogna och skulle ge sig, då skriker en av dom "MEN ÅH DIN FITTA. DU ÄR SÅ BAJSKORVIG" haha, någon som fattar hur omoga dom var? och så säger han att han bor på sikvägen, då skriker allihopa "VAAA? FISVÄGEN?" Alltså gud. Jag kan verkligen inte beskriva mitt enooooooooorma hat mot sånna skitungar.

Pusssshej/ Cecilia

Kommentarer
Postat av: Julia

alltså förlåt men VEM var det som sa "det passet är bland de som är inställda" KANSKE BÄST ATT LYSSNA VAD BÄSTISEN SÄGER! Haha, nej jag älskar deig (L)

2008-05-06 @ 21:01:21
URL: http://hochj.blogg.se

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0