One Tree hill? Sova? Tv?

Halojjjjj. Avslutnings-middagen med laget var riktigt kul. Och det fina vädret utomhus gjorde ju såklart allting ännu bättre!
Efter allt tog pappsan och jag en promenad, vart vet jag faktiskt inte, men gick gjorde vi, eller jo, vi gick till gamla stan. Där köpte vi glass, och smaskade på det! :) Jag kom hem vid halv 11 ungefär, och sen dess har jag suttit här och kollat lite bloggar och sådant stuff. Nu vill jag göra något. Kanske titta på några fina avsnitt av oth? Eller varför inte en annan film? Eller ska jag kanske sova? Nehej du. Jag har ingenaning, men vi datorn vill jag i alla fall inte sitta vid, finns inget att göra här nu... Tror valet lutar mot one tree hill i alla fall. Men men, Who cares?



Ps. Bilder från kvällen kommer nog upp någon dag.. (dvs fler än de amli la upp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0