Plugg- NEWS

Fick tillbaka min TK för en stund sedan, och jag måste skriva lite mer om hur Fallskärmen påverkade människan, naturen och samhället för att få MVG. Det låter kanske inte särskilt svårt, men ack och ve. Detta finns det ju inget riktigt fakta om, utan meningen är nog att jag ska tänka... och jag hatar att tänka. på sådant alltså. Det är i alla fall vad jag ska använda mitt huvud till nu, -hur fallskärmen påverkade människan, naturen och samhället? Det kan ju ändå inte var så otroligt svårt. Eller?

En annan bra plugg-nyhet är att jag nu Ä N T L I G EN har skickat in min engelska steg 20. Får säkert VG på den skriftliga delen och G på muntliga delen -.- Jag suger nämligen på engelska, eller ja, jag suger på att PRATA engelska.

Jag hoppas verkligen att ni gillar att läsa om mitt pluggande! hö hö. Okej, nej men seriöst. Det är väl ungefär vad mitt liv består av just nu, så jag har helt enkelt inte så mycket annat att säga... Men om 14 dagar är jag fri. Fri som en fågel.



-puss,-. cec

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0